ფლორიან ვირცმა, რომელიც ერთ-ერთ ყველაზე პერსპექტიულ ფეხბურთელად ითვლება, ცოტა ხნის წინ გააფორმა მნიშვნელოვანი სარეკლამო ხელშეკრულება „პეპსისთან“. იგი გახდება ბრენდის ერთ-ერთი სახე, რაც მნიშვნელოვან ნაბიჯს წარმოადგენს ახალგაზრდა მოთამაშისთვის. „პეპსი“ აქტიურად თანამშრომლობს ჩემპიონთა ლიგასთან, და ვირცი ამ პარტნიორობის ერთ-ერთი სიმბოლო გახდება.
თუმცა, საინტერესოა, რომ ვირცამდე „პეპსის“ მთავარი სამიზნე ჯამალ მუსიალა იყო. ბრენდს სურდა, რომ მუსიალა მათი სარეკლამო სახე გამხდარიყო, მაგრამ ახალგაზრდა ვარსკვლავმა შეთავაზება უარყო. მისი გადაწყვეტილების მთავარი მიზეზი იყო სრული კონცენტრირება ფეხბურთზე. მუსიალასთვის, რომელიც უკვე ბრწყინავს როგორც „ბაიერნში“, ისე გერმანიის ეროვნულ ნაკრებში, პრიორიტეტი კარიერული განვითარების გაგრძელებაა.
მიუხედავად ამისა, შეუძლებელია, რომ მუსიალას მომავალში არ დაუკავშირდეს სხვა მსხვილი სარეკლამო ბრენდები. მისი პროფესიონალიზმი და ვარსკვლავური პოტენციალი მას უდიდეს კომერციულ ღირებულებას მატებს. თუმცა, ჯერჯერობით მუსიალა აგრძელებს ფოკუსირებას ფეხბურთზე და მის განვითარებაზე, რაც იმედს აჩენს, რომ ის კიდევ უფრო დიდ შედეგებს მიაღწევს როგორც მოედანზე, ასევე მის გარეთ.
ეს სიტუაცია აჩვენებს ფეხბურთელების სხვადასხვა მიდგომას კარიერასა და მარკეტინგულ შესაძლებლობებთან მიმართებაში. ვირცი სარეკლამო სამყაროსკენ გადადგმული ნაბიჯით ახალ შესაძლებლობებს ხსნის, მაშინ როცა მუსიალა ამჟამად კარიერულ სიძლიერეს ავითარებს. ორივე მოთამაშე გამორჩეული ტალანტია, და მათი გადაწყვეტილებები კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს პროფესიონალური ფეხბურთის მრავალფეროვნებას.